laupäev, 1. september 2007

Laupäeva hommik, SMS-id ja mehed..



hommik..
kell 9,
teen silmad lahti ja keeran teist külge.. heidan pilgu telefonile.
sõnumite märguanne..
sorteerin mõtetes võimalikke saatjaid..
isegi 2 sõnumit..




1. saadetud kell 4.35.. A-lt "Tahaksin sind enda kaissu(k) Tuleksid? "
2. saadetud 2.55 J-lt "Mis teoksil? :P"

Miks sellest nii suurt numbrit teha?
Sest siis tekkis mul võrdlusmoment..
1. A, kellega ma olen rääkinud msnis.. kes on tahtnud minuga paar korda kokku saada, kuid kellega pole silmast silma kohtundki.. võibolla selle pärast olengi väljakutse või põnev..(?)
2. J, kes mulle meeldib.. kellega ma olen veetnud suurema osa oma suve nädalavahetustest, kuid kes viimasel ajal hoiab distantsi ja põhimõtteliselt viimasel ajal ei saadagi sõnumeid..
Miks on nii, et kui mulle tundub, et kõik on hästi. Ta on hooliv, hoolitsev ja tähelepanelik.. miski muutub.. toimub mingi klik.. Ja kõik muutub.. [või kujutan ma seda ette?]
Kas kõik muutub liiga harjumuspäraseks? enesest mõistetavaks ja siis ei tasugi ennam pingutad?
Nii on minu suhetes ka varem juhtunud.. kuid seekord tuli see liiga ootamatult/vara .. sest minul pole Tema suhtes küll mingit harjumust või iseenesest-mõistetavat-suhtumist tekkinud

...

2 kommentaari:

Arkadi Zuk ütles ...

Lihtsalt infoks. Mõlemad sõnumid saatsin mina. Kõikidele numbritele oma telefoniraamatus.

Melody ütles ...

ohh, milline kergendus.. ja mina vaevan ennast siin selliste tühiste muredega :D