esmaspäev, 29. september 2008

...Nõelte peal…





Täna sain esimest korda tuimastuse tegemist harjutada.. igemesse, suulakke ja alalõuga. Sain hakkama.. ja enesekindlust juurde :) .. et pole see hambaravindus midagi nii hirmuäratav. Tuleb lihtsalt teada, mida on vaja teha ja siis see ära teha.

Koolis on muidu tore. Eriala valikut pole kahetsenud.. aga eraeluga on küll segased lood. Võibolla minu saatus ongi karjäärile keskenduda, linna parimaks stomatoloogiks saada ja endale villa-bassein-dziip ja kõik selle juurde kuuluv muretseda..
..ja ka 20 aasta pärast oma tüdrukutega kokteili õhtuid pidada :D

Olgu, ega see asi nii hull ka pole.. lihtsalt tü-di-mus.
Hommik on õhtust alati targemad.. siis ma ei ole nii melanhoolne.
Nii et peaks oma postituste kirjutamisaja vist hommikutele tõstma.. enne loenguid.. siis saate aru, et ma pole alati selline lootustu romantik, vaid konservatiivne mõistuse inimene :D

Järgmisest nädalast hakkab meil patsientidega töö.. aitab küll juba plastmassist hammaste puurimisest.. nii et kus on kõik need tuttavad, kes 2,5 aastat tagasi lahkelt lubasid mu esimesed katsejänesed olla.. teie tund on tulnud!
Kahjuks järjekorda mu ukse taga veel ei ole.. nii et kõigil on 2 nädalat aega, et oma vaim valmis panna..
Esimene ametlik patsient võib lisaks praegusele tasuta ravile, ka igavest soodustust saada ;) :D Diil missugune!

Kommentaare ei ole: