teisipäev, 13. aprill 2010

Suurim takistus edu ees on hirm läbi kukkuda


Mu elu on nii pagana rutiinseks muutunud, et vajaks ühte korralikku raputust.. või kasvõi paari väikest sheiki ..


Sellest idee, et võiks vahetusõpilaseks minna Helsingi ülikooli.. ma jõudsin juba nii vaimustusse paari päevaga minna.. Et ma tõesti tahaks minna ja näha, kuidas ma hakkama saan.. aga see selleks.. kuna ma olen juba 4. kursusel ja selle aasta konkursi magasin maha, siis enam uut võimalust ei tule..

Kunagi mõtlesin, et tahan kindlasti residentuuri minna ja nt ortodondiks õppida, kuid praegu on mul selline tunne, et mida ja kui palju see TÜ suudab mulle pakkuda.. ja kas targem poleks iseennast koolitada.. nt välismaal.
Kui esimesel kursusel olin, siis oli kõik nii aukartust äratav ning ülim, et siiski Tartu Ülikooli arstiteaduskond. Praeguseks on see vaimustus asendunud pettumusega.. Ma pole saanud piisavalt praktikat, et võiksin aasta pärast ennast erialal kindlana tunda.. aga ju siis nii ongi, et tööle minnes hakkab alles tõeline õppimine pihta.

Tahaks õmblusmasinat endale Tartusse.. nii palju mõtteid ja ideid on, mida teha, aga nv Rakveres pole nende teostamiseks nagunii aega.. ehk õnnestub kuskilt leida soodsa hinnaga :P

Peaks ennast kokku võtma ja rohkem trenni ka tegema.. päevad suht tühjad, aga viitsimist pole kuskilt võtta.. ArcticSpordi päevapileti püüan selle nädala jooksul vähemalt ära kasutada .. See on küll selline spordiklubi, kus tahaks käia .. praeguse tudengiaja jaoks küll natuke kulukas.. kuid muidu oleks see küll koht, kus tahaks lausa peale tööd lõõgastuma ja puhkama minna

Tegin täna oma tuju heaks esimeste kevadlillede ostmisega .. roosad tulbid, mis korraks mu tuba kaunistasid.. hiljem küll leidsid õige omaniku mu korterinaabri näol, kellel on täna sünnipäev :)

Kommentaare ei ole: