neljapäev, 14. oktoober 2010

Tahaks kuskile kaugele ära..


Ma ei suuda viimasel ajal endas rahu leida.
Tunnen, et peaksin tegema midagi.. teisiti, kuskil mujal. Nii paljud asjad ajavad mind viimasel ajal rahutuks ja närviliseks.. Valitud lõputöö teemaga on segadus, Soome hambaarstide päevad jäid minu jaoks ära jms.

Ma ei suuda leida endas seda keskpunkti ja veendumust, et ma teen kõike piisavalt hästi ja õigesti. Siiani on olnud minu jaoks tähtis teiste tunnustus.. kuid ma ei suuda ennast ise motiveerida ja veenda. Kõik nädalad on täpselt ühesugused. Isegi nädalavahetused on äravahetamiseni sarnased.

Tahaks kuskile kaugele ära .. et siis eemaltvaataja pilguga veenduda, et kõik on korras .. et siis rahulikult sama teed edasi minna... Aga kuhu ..

Või vajan ma lihtsalt muutust ja vaheldust.. ehk toob nädalavahetus selgust.

Kommentaare ei ole: