neljapäev, 16. detsember 2010

Let's raise our glasses, whatever we got in front of us



heihei!

Tahaks kohe kellegagi oma rõõmu jagada.

Nimelt käin ma nüüd ajutiselt hambaarstina tööl. Seda küll alles esimest nädalat, aga siiani on kõik super olnud.. olen saanud kõvasti erialalist enesekindlust ja uusi kogemusi. Kollektiiv on väga lahe ja nooruslik. Tahaks ise ka kunagi sellises seltskonnas töötada.


Lisaks hakkasin jälle oma ammu unustatud hobiga tegelema. Tegin visiidi kangapoodi, muretsesin riide, nööpnõelad, niidi ja kummi. Ning meisterdasin paari tunniga oma homse outfiti valmis. Natuke viimistlemist veel vajab, kuid .. muidu tuli päris kena välja.

Mitmed uued elamused ja elumuutused on aga täielikult toiduisu viinud. Mis iseenesest pole üldse paha .. :D

Homme on Tartus 2010. aasta seltskonna elu tippsündmus ehk minu noorema õe sünnipäev :)
Loodan, et sellest tuleb lõbus seltskondlik õhtu. Lisaks näen üle pika-pika aja ka kaugel Inglismaal resideerunud Relikat.. keda on küll rõõm näha. Nii et kujuneb põnev õhtu.
Õe kingitus on ka olemas. Loodetavasti on ta selle üle sama rõõmus, kui mina oleksin..
Nii et põhjust pidutsemiseks ju on.

Mõne teise elulise koha pealt olen ma viimasel ajal olnud küll "natuke" ebakindel. Kuid loodan, et minu kartused on olnud asjatud. Ja minu ebakindlus leiab ka ükskord (loodetavasti lähiajal) lahenduse.

Kommentaare ei ole: