pühapäev, 28. oktoober 2007

Kaarsild ja esimene sügisliblikas..


Mmm.. üle pika aja on mul hea tuju kohe hommikul..
Mõnuuus.. hommikul avastasin , et kella on ka vahepeal keeratud.. nii et ehk jõuan nüüd kõik õpitud :)
Reedel sai creamil käidud Illusionis.. Väga mõnus on ka rnb kuulata .. pole midagi halba öelda. Korda läinud õhtu oli, kuna olen nüüd täisõiguslik tudeng ka .. peale aastat ülikoolis käimist. See tähendab, et käisin üle Kaarsilla.. Ma ei saa TÕESTI aru, kuidas on võimalik seal veel seksida.. kui kõige kõrgema kohapeal olin, nii et alla vaadates oli ainult Emajõge näha, siis minu jalad küll värisesid ja adrenaliin oli laes. Hädaldasin, aga tehtud sai :D
Laupäeval magasin kella 6ni õhtul.. siis natuke õppisin.. ja siis tuli mulle ootamatu külaline.. kellest ma siin kohal pikemalt ei räägiks ;)

ps. Oled sa kunagi oktoobrikuus liblikat näinud..?
Teisipäeval lendas meditsiiniteooria loengus värviline liblikas ringi. Maandus isegi mu käe peal .. hea tuju oli garanteeritud kogu päevaks ;) kevad on mu südames!

Kommentaare ei ole: