laupäev, 13. oktoober 2007

Nädalavahetused.. ja selle rutiin..


Alati, kui ma jään nädalavahetuseks Tartusse ühikasse.. siis tekib selline ängistus.
Liiga palju vaikust ja vaba aega oma mõtetega olla ..
Istud siin vihmasel sügisõhtul nelja seina vahel.. pole kiiret.. keegi ei helista ega kutsu kuskile..
Ikka on kuidagi nii, et tunned, et nädalavahetus on korda läinud, kui jooksed mööda pidusid, kohvikuid, klubisid .. ja pühapäeval vajud väsinult Tartusse .. ja koolinädal võib alata..
Kui aga olen siin, Tartus .. ja välja ei lähe.. siis tundub pidevalt, et ma jään millestki ilma.. seltskondlikus mõttes.. selle pärast korduvadki nädalavahetused ikka sama rada pidi..
kuigi.. ka see on rutiin .. ja reede õhtud on kõik sarnased.. väikeste eranditega..
.. nagu eile..
tegelikult on ülimõnus magada reede maha.. täiesti ükskõikselt.. vaatad tv-d, istud netis ..
Seekord on selline mõnus rahulik olla..
Okei, võibolla selle pärast, et lähen täna Relikaga välja.. aga noo.. ega siis kogu nädalavahetust ka ei saa raisku lasta.. :D
üldiselt on kõik hetkel kõige paremas korras..
sest ma arvan, et ei tasu pisiasjadest probleemi teha.. see, et J. ei helista .. või see, et ma pole R. suhelnud peale viimast kohtumist.. või ma ei tea, mis oma sünnipäeval teha..
küll asjad lähevad nii, nagu peavad.. hoolimata minu muretsemisest või pabistamisest..

Järgmiseks nädalaks on ka juba plaanid olemas.. neljapäev ja reede on vabad tänu arstiteaduskonna päevadele.. siis kavatsen Tallinnassse Kadrile külla minna. väiksed klubi-tiirud teha, paari inimesega kokku saada.. Tallinna kaubandusvõrguga tutvuda .. ja palju muud..
nii et nägudeni..
kohtume täna Cosmodrome`l ;)

Kommentaare ei ole: