neljapäev, 8. mai 2008

Pole ühtegi tegevust, mida ei saaks homme teha..


Viimasel ajal on mul imelik rahutuse tunne..
ma ei tea, mida ma peaks tegema või kuhu minema.. miski pole õige.
Olen nädalavahetusel sõpradega Rakveres.. siis tunnen, et peaksin Tartus koos Martiniga olema.. kui aga olen Tartus.. siis olen veendunud, et ma oleks pidanud koju minema.
Nii ma siin siis olen: hommikustest loengutest kõrvale viilinud.. pea laiali otsas.. jälle otsustamas, mida ma oma nädalavahetusega teen.
Eelmine nädalavahetus oli super. Ilus ilm, head sõbrannad, Martin, vesipiip, ilus vaade, lihtsalt olemise aeg.

Tegelikult on kõik ju korras.. isegi meeste kohapealt..
J. on radalilt kadunud, seoses Tallinnasse praktikale minemisega.. ja ma olen suhteliselt kindel, et ma olen sellest ennast-kulutavast-suhtest üle saanud.. kuigi kardan, et kui ta ükspäev välja ilmub, siis langeb kõik mulle jälle kaela.
Mõttetud netisuhted naistemeestega ( H. ja K.) on ka ammendunud.. Kui ma oleks sealt midagi enamat lootnud, siis oleks tegu enesepettusega.. sest .. on ikka arusaada küll.. kas sa oled üks ja ainus või üks mitmest.

Ja siis veel Martin.. tema, kes .. võtab mind nii, nagu olen..
Ma ei tea siiani ühtegi meest, kes tahaks nii palju suhetest, seksist jms rääkida.. Tavaliselt on ikka nii.. et rohkem tegutsetakse kui räägitakse.. probleemid peaksid ennast ise lahendama, või mis.
Mida ma oskakski veel tahta.. kui ta tundub niii õige. Aga see, mis on puudu, on need tuhanded liblikad kõhus..
Arvatavasti olen ma selle suhte puhul üle mõelnud.. liiiiga üle mõelnud.. sest alguses ma olin kindel, et sellest ei saa midagi. Ja blokeerisin selle variandi oma mõtetes.. ja nüüd ei saa enam mu tunded mõistuse üle võitu..
või äkki see on vaid lohutus.. ja tegelikult ei hakka Martin mulle kunagi nii väga meeldima..
või ehk ongi õige armastus see soe tunne südames, mitte meeletu kirgede torm.

Nii ma siin siis olen otsustusvõimetuna..
aga nagu ütlevad lõunamaalsed (vastukaaluks põhjamaalaste "ära viska tänaseid täid homse kaela"), et pole ühtegi tegevust, mida ei saaks homme teha..
õnneks pole ka otsustamisega kiiret..

ps ma olen alati arvanud, et minus on lõunamaalase verd :)

Kommentaare ei ole: